تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۳۹
بازدید: ۲۴۰
کد خبر: ۹۰۹۸۰

لغو پروازهای اروپایی ارتباطی با کرونا ندارد | اثر تحریم آمریکا است

می متالز - لغو پروازهای اروپایی ایران ایر ارتباطی با ویروس کرونا ندارد و در ادامه فشارهای امریکا اعمال شده است.
لغو پروازهای اروپایی ارتباطی با کرونا ندارد | اثر تحریم آمریکا است

به گزارش می متالز، مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران گفت:  در خصوص لغو پروازهای اروپایی هما گفت: تعلیق پروازها ارتباطی با ویروس کرونا ندارد و در پی فشارهای آمریکا بر صنعت هوانوردی ایران اعمال شده و نشان می دهد اروپایی ها در این زمینه نیز دنباله رو آمریکا بوده اند.

به گفته وی تا اطلاع ثانوی هیچ پرواز باری و مسافری توسط ایرلاین‌های داخلی به اروپا انجام نمی‌شود و تنها پرواز شرکت هواپیمایی ماهان به بارسلون تا 8 فروردین  سال آینده مجوز دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: اروپا مقرراتی برای انجام پروازهای مسافری و باری به مقاصد مختلف وضع کرده‌ که اجرای آن مشروط به داشتن نرم افزارهایی  است که به صورت انحصاری در اختیار آمریکا بوده و آن را به ایران نمی دهند.

اسعدی سامانی گفت: وزارت خارجه و سازمان هواپیمایی ایران در حال رایزنی برای حل این مشکل و برقرار شدن مجدد پرواز های اروپایی است. البته برخی از پرواز های قطر ایرویز که عمدتا باری بوده از تهران به مقاصد اروپایی انجام می‌شود.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد